email address

info@hkftradeco.ir

Support 24 hours

44001200(021)

آیا خرید باتری یو پی اس ارزان مناسب است؟

Is-a-cheap-UPS-battery-suitable

 

اگر این نوشته را می‌خوانید، احتمالا برای شما سوال است که چه تفاوت‌هایی بین باتری یو پی اس ups گران ‌قیمت و ارزان قیمت وجود دارد. آیا استفاده از باتری یو پی اس ارزان کار درستی است یا نه؟ باتری‌های یو پی اس از نظر قابلیت‌ها معمولا شبیه هم هستند اما با توجه به یک‌سری ویژگی‌های اضافه، کیفیت و برند، قیمت محصولات با یکدیگر متفاوت است و در این بین معمولا باتری‌هایی با قیمت متوسط بیشتر طرفدار دارند.

با توجه به اهمیت این موضوع، در ادامه این نوشته از هانیکا قصد داریم یکبار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید باتری یو پی اس ups ارزان کار درستی است یا نه؟ تا انتها با ما همراه باشید.

دلیل تفاوت قیمت در باتری‌های یو پی اس

بدیهی است که محصولاتی به پیچیدگی باتری یو پی اس، دارای ساختار‌ها، انواع و مدل‌های مختلف و همچنین قیمت‌های مختلف هستند! اما در این بین به واسطه رقابت شدید تولید کنندگان، قیمت باتری‌ها بیشتر از حد معمول مورد نوسان قرار می‌گیرد. اما به هر جهت باتری‌های یو پی اس از نظر کاربرد تقریبا یکی هستند. هر مدل و نوعی از این محصولات تنها یک کار را انجام می‌دهد؛ ذخیره انرژی برق و ارائه به دستگاه یو پی اس و مصرف کننده‌ها در هنگام قطعی برق. در این بین کیفیت کلی باتری و برخی ویژگی‌های جزئی می‌تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت باتری یو پی اس می‌شوند.

اما دلیل اصلی تفاوت قیمت باتری‌های یو پی اس، مواردی همچون ساختار و نوع هستند. باتری‌های یو پی اس دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

  • باتری سیلور آلکالین
  • باتری یو پی اس سیلد اسید ژل
  • باتری‌ها یو پی اس لیتیومی lithium-ion.
  • باتری‌های یو پی اس اسید سرب (lead–acid (LA
  • باتری‌های یوپی اس نیکل کادمیوم nickel–cadmium
  عوامل موثر بر کیفیت تصویر خروجی دوربین مدار بسته

همچنین برند تولید‌کننده نیز یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت باتری یو پی اس است که در هنگام خرید حتما باید به آن دقت شود. باتری‌های یو پی اس‌های موجود در کشور معمولا یا چینی هستند و یا تولید داخل. در این بین برخی از برند‌ها ممکن است به واسطه رقابت شدید با یکدیگر، محصولات با کیفیت‌تر را با قیمت کم‌تری ارائه کنند.

آیا خرید باتری یو پی اس ارزان کار درستی است؟

پس از بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت باتری یو پی اس، می‌توان به این سوال پاسخ داد که باتری یو پی اس ارزان قیمت خوب است یا نه؟ برعکس اغلب نوشته‌هایی که در این باره وجود دارد، در این نوشته نمی‌خواهیم به صورت مطلق به این موضوع پاسخ دهیم و بگوییم که باتری یو پی اس ارزان خوب است یا نه؛ بلکه برای پاسخ دقیق‌تر به این سوال، باید در ابتدا برآورد کرد که مصرف‌کننده چه نیازهایی دارد و به صورت کلی انتظارات از باتری مد نظر چیست؟ این سوال از این رو مطرح می‌شود که هر باتری یو پی اس دارای یک‌سری ویژگی‌های نامی است که باید نسبت قیمت به کیفیت دستگاه را تنها برای آن قابلیت‌ها در نظر گرفت.

بنابراین توصیه می‌شود پیش از بررسی قیمت باتری‌های یو پی اس مختلف، تمام انتظارات خودتان از باتری مد نظر را یادداشت کنید. با این کار، باتری‌های یو پی اس مناسب برای شما در مرحله اول خرید یعنی بررسی مدل‌های مختلف موجود، فیلتر شده و باتری مد نظر شما در یک بازه قیمتی مشخص قرار می‌گیرد. در این شرایط تنها کافی است که باتری‌های مختلف را با جزئیات بیشتری بسنجید و اگر یک باتری یو پی اس ارزان قیمت با شرایط کاری متناسب با نیاز‌های شما پیدا شد، خرید آن مشکلی ندارد!

  چرا خرید یو پی اس برای خانه یک ضرورت به صرفه برای ایرانیان است؟

نکاتی که باید در خرید باتری یو پی اس ارزان به آنها توجه داشته باشید

همانطور که پیشتر گفته شد، اگر در یک بازه قیمتی، باتری ارزانی را انتخاب کنید که بتواند نیاز‌های شما را برآورده کند، خرید آن مشکلی ندارد. اما باید توجه داشته باشید که باتری یو پی اس ارزان به معنی باتری یو پی اس فیک یا بی‌کیفیت نیست و از این رو برای تشخیص این موضوع باید به یک‌سری نکات توجه داشته باشید. این نکات در ادامه آمده‌اند.

برند باتری

در همه برند‌ها، چه برند‌های ایرانی و چه برند‌های خارجی می‌توانید یو پی اس ارزان قیمت پیدا کنید! بنابراین توصیه می‌شود که تا حد امکان، باتری‌ای که انتخاب کرده‌اید، نه از برند‌های معروف ولی حداقل از برندهای نسبتا شناخته شده باشد. باتری‌هایی با برند‌های نامعلوم یا باتری‌های جدیدی هستند و یا باتری‌های تقلبی و بی‌کیفیت که ارزش خرید دارند. از این رو توصیه می‌شود که از خرید محصولات برند‌هایی که صفحه رسمی در اینترنت ندارند خودداری کنید.

گارانتی باتری

وقتی صحبت از گارانتی می‌کنیم، منظورمان صرفا یک برچسب بر روی باتری نیست! بلکه باتری یو پی اس، حال از هر برندی که باشد باید کارت گارانتی فارسی داشته و حتما فعال‌سازی آن با استفاده از پیامک صورت گیرد! گارانتی‌هایی که کلامی توسط فروشنده ارائه می‌شوند و یا حتی گارانتی‌های پیامکی که فعال‌سازی آن نیاز به کد دقیق باتری ندارد معتبر نیستند و باتری یو پی اس با این شرایط حتی می‌تواند فیک باشد!

  چرا به موتورخانه قلب ساختمان گفته می‌شود؟

توجه به حداقل قیمت

ارزان بودن غیر منطقی باتری یو پی اس هم از دیگر موضوعاتی است که شاید خریداران را به خطا بیندازد! باتری‌هایی که از نظر قیمتی به شکل غیر منطقی و بیش از اندازه ارزان هستند، به احتمال زیاد یا دست دوم بوده و یا فیک هستند و ارزش خرید ندارند. برای اینکه بتوانید کف قیمت برای یک باتری را پیدا کنید، تنها کافی است که باتری مد نظر را با نمونه‌های مشابه، ترجیحا از دیگر برند‌ها مقایسه کنید.

فروشنده معتبر

شاید به این موضوع فکر نکرده باشید اما فروشنده هم می‌تواند در قیمت یو پی اس تاثیر گذار باشد! چه برای خرید باتری یو پی اس ارزان چه برای خرید باتری یو پی اس گران، بهتر است که از فروشندگان معتبر و ترجیحا نمایندگی‌های رسمی اقدام کنید تا با حذف واسطه‌ها، پایین‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین خطر خرید محصولات فیک و یا معیوب در خرید از فروشندگان نامعتبر بسیار بالا است.

خرید باتری یو پی اس با بهترین قیمت

با توجه به اطلاعات مذکور، اگر انتظارات خود از باتری یو پی اس را می‌شناسید و قصد خرید باتری یو پی اس ارزان قیمت و متناسب با نیاز‌های خود را دارید، خبر خوش برای شما اینکه هانیکا، به عنوان یکی از بزرگ‎‌ترین فروشندگان باتری‌های یو پی اس در کشور و نمایندگی برخی ازمعتبرترین برندهای تولید کننده و یا وارد کننده، آماده ارائه این محصول به شما مشتریان محترم است! در هانیکا تلاش می‌شود تا با خرید مستقیم از تولید‌کننده یا وارد‌کننده، محصولات بدون واسطه و با قیمتی نزدیک به قیمت خرید ارائه شوند. همچنین اگر دقیقا باتری مد نظر خود را نمی‌شناسید، کارشناسان مجرب ما آماده ارائه مشاوره رایگان خرید به شما هستند.

  در کجا ها الزام به استفاده از باتری سیلد اسید ضد اشتعال است؟

برای خرید باتری یو پی اس در تهران و کرج بصورت حضوری، می‌توانید به یکی از دفاتر هانیکا مراجعه کنید. همچنین برای خرید غیر حضوری و دریافت محصول در سراسر کشور، تنها کافی است که با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

کلام آخر

برای خرید محصولاتی‌ مانند باتری یو پی اس که تماما کاربردی هستند و هیچ جنبه فانتزی‌ای ندارند، معمولا خرید بهینه و ترجیحا ارزان یکی از موضوعات مهم است! این موضوع باعث شده تا همواره برای افرادی سوال باشد که آیا خرید باتری یو پی اس ارزان قیمت مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است تا جزئیات زیادی بررسی شوند و از این رو ما در این نوشته به صورت کامل به بررسی این موضوع پرداختیم و امید ‌است که مطالب مذکور برای شما مفید بوده باشند.

در صورت تمایل به خرید یو پی اس ups می توانید از فروشگاه ما بازدید نمایید.

۴۴۰۰۱۲۰۰ ۰۲۱

۰۹۹۰۰۱۰۰۹۸۷

محبوب ترین مقالات

خبرنامه ایمیلی

برای با خبر شدن از مطالب جدید ،ف محصولات تخفیفات و …ایمیل خود را ثبت کنید

مقالات مرتبط
شرکت هانیکا برای شما دوستان عزیز چه خدماتی ارائه میدهند
RELATED POSTS
باتری سولار ژل از مهمترین اجزا یک سیستم سولار است. سیستم‌های خورشیدی در طول روزهای آفتابی انرژی لازم را از خورشید دریافت کرده و در...
باتری ضد اشتعال، باتری خود نسوز و باتری ضد انفجار اگرچه در نگاه اول شبیه به نظر می‌رسند اما تفاوت‌های عمده‌ای با هم دارند.
دانستن تفاوت ها و وجه مشترک استابلایزر و یو پی اس به شما کمک می کند تا در انتخاب و خرید هر چه بهتر تجهیزات...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا