email address

info@hkftradeco.ir

Support 24 hours

44001200(021)

چرا خرید یو پی اس برای خانه یک ضرورت به صرفه برای ایرانیان است؟

Home-UPS-applications-1

متاسفانه همه ما شاهد قطعی برق و یا نوسانات شدید جریان الکتریکی در چند سال اخیر بوده‌ایم و این مشکلات سبب خراب شدن یا آسیب دیدن دستگاه‌های الکتریکی موجود در منزل یا محل کار ما شده است. این دسته از مشکلات برق در تابستان‌ها به دلیل بالا رفتن میزان مصرف برق به مراتب بالاتر از بازه‌های زمانی دیگر می‌باشد. با کمک انواع دستگاه یو پی اس خانگی نه تنها امکان خراب شدن لوازم برقی خود را به دلیل قطعی‌های مکرر به صفر می‌رسانید، بلکه با حذف نوسانات برقی، عمر دستگاه‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهید.

اصلا چرا باید یو پی اس برای خونه یا دفتر کار بخریم؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی کاربردها و دلایل اصلی خرید یو پی اس خانگی برویم بهتر است توضیح مختصری در مورد یو پی اس بدهیم. یو پی اس یک منبع تغذیه برق اضطراری است که از آن برای ذخیره برق شهری استفاده می‌شود. این دستگاه باید به یک باتری یو پی اس برای زمان‌های قطعی برق متصل باشد تا امکان برق رسانی به تجهیزات خانه را داشته باشد.

لوازم برقی منزل و اداری حساسیت بالایی نسبت به نوسانات برق دارند و با توجه به اینکه قیمت این لوازم خانگی روز به روز افزایش پیدا می‌کند، خرید یو پی اس که وظیفه اصلی آن تصحیح ولتاژ ورودی دستگاه‌های برقی خانگی در زمانی که اتصال الکتریکی برقرار است، کاملاً به صرفه است.

  بررسی مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت دوربین مداربسته

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای یو پی اس خانگی امکان تامین برق مورد نیاز دستگاه‌های الکتریکی متصل به خود در زمان‌های قطعی برق می‌باشد. در حال حاضر ساختمان‌های مسکونی و منازل و دفاتر اداری متعددی از برق اضطراری استفاده می‌کنند که می‌توان از دستگاه یو پی اس به عنوان بهترین و پرکاربردترین سیستم برق اضطراری یاد کرد.

کدام یو پی اس خانگی گزینه بهتری است ؟ 

یو پی اس خانگی دارای ارقام مختلفی از جمله آفلاین، آنلاین و لاین اینتراکتیو می‌باشد که هر یک از آنها کاربرد و قیمت مختص به خودشان را دارند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که اطلاعات کافی در خصوص انتخاب و خرید این محصول ندارید با مشاوران هانیکا تماس برقرار کرده تا بتوانید یو پی اس متناسب با کاربری مد نظرتان خریداری کنید.

واحد فروش ۰۹۹۰۰۱۰۰۹۸۷

دفتر فروش ۴۴۰۰۱۲۰۰-۰۲۱

برای اینکه بدانید کدام یو پی اس گزینه بهتری برای شما است باید ظرفیت متناسب با دستگاه‌های مد نظرتان را پیدا کنید. به صورت ساده باید بدانید که کدام دستگاه‌های برقی را می‌خواهید به یو پی اس متصل کنید و متناسب با همان ظرفیت مورد نیازتان نسبت به خرید یو پی اس خانگی اقدام کنید. معمولاً برای مصارف خانگی، یو پی اس های دارای ظرفیت ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ گزینه‌های مناسبی هستند.

پیشنهاد می‌کنیم برای به‌دست آوردن مقدار ظرفیت مورد نیاز خود، یک فهرست کامل از لوازم خانگی برقی خود که قرار است به دستگاه یو پی اس خانگی متصل شود را تهیه کنید و میزان ظرفیت مورد نیاز هر یک از آنها را یادداشت کنید. در نهایت بعد از به‌دست آوردن مجموع ظرفیت باید حتماً در نظر بگیرید که ظرفیت دستگاه یو پی اس خانگی باید حدوداً ۵۰ وات بیشتر از عددی باشد که به‌دست آورده‌اید.

  عوامل و پارامترهای تاثیرگذار در موتورخانه استاندارد با راندمان بالا

بررسی قیمت یو پی اس خانگی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که این سؤال را در ذهن خریداران ایجاد می‌کند که آیا خرید یو پی اس خانگی به صرفه است؟ قیمت این محصول در بازار می‌باشد. در صورتی که شما نیز با این فکر که قیمت یو پی اس خانگی بالا است از خرید آن صرف نظر می‌کنید باید بدانید که قطعاً پس از چندین قطعی برق و با وجود نوسانات شدیدی که امروز شاهد آن هستیم، قرار است هزینه به مراتب بالاتری برای تعمیر لوازم برقی منزل خود، پرداخت کنید.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه دردسر تعمیر یا تعویض لوازم برقی را داشته باشید، نسبت به خرید دستگاه یو پی اس خانگی اقدام کنید. به صورت کلی قیمت یو پی اس خانگی در بازار از مؤلفه های متعددی تأثیر می‌پذیرد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ظرفیت یو پی اس خانگی، کشور سازنده یو پی اس خانگی، نرخ روز ارز، نام برند سازنده، میزان عرضه و تقاضا در بازار و غیره اشاره کرد.

لازم به ذکر است که گارانتی و خدمات پس از فروش نیز تأثیر بسزایی بر روی قیمت یو پی اس خانگی در بازار دارد. با توجه به حساسیت بالای این محصول سعی کنید زمان خرید به اعتبار گارانتی و خدماتی که شرکت به شما ارائه می‌دهد دقت ویژه داشته باشید. برای خرید انواع یو پی اس به همراه گارانتی معتبر می‌توانید وارد فروشگاه هانیکا شده و دستگاه مد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید قبل از خرید یو پی اس خانگی با متخصصان هانیکا تماس برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  علائم خرابی باتری یو پی اس و روش های تست سالم بودن باتری

واحد فروش ۰۹۹۰۰۱۰۰۹۸۷

دفتر فروش ۴۴۰۰۱۲۰۰-۰۲۱

یو پی اس خانگی به چه دستگاه‌هایی متصل می‌شود؟

یو پی اس خانگی به نسبت نوع آن که در بالا به آن اشاره شد امکان استفاده برای تامین برق دستگاه های مختلفی را دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر می باشد:

  • درب اتوماتیک پارکینگ
  • یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی
  • مودم
  • کامپیوتر
  • تلویزیون
  • دوربین مداربسته
  • پکیج

در نظر داشته باشید که هر یک از این دستگاه‌ها نیازمند یو پی اس با ولتاژ و آمپر متفاوتی می‌باشند. به صورت کلی پرطرفدارترین انواع یو پی اس خانگی را می‌توان یو پی اس های خانگی با ولتاژ ۱۲، ۲۴ و ۴۸ دانست. 

نتیجه گیری

یو پی اس خانگی یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ها به حساب می‌آید که وظیفه آن تصحیح ولتاژ برق (ثابت نگه داشتن سطح ولتاژ برق ورودی، جلوگیری از اختلالات برق و جلوگیری از شوک ناگهانی در اثر کاهش یا افزایش ناگهانی ولتاژ) ورودی مواقعی که اتصال به برق برقرار است و تأمین کامل برق مورد نیاز دستگاه‌های متصل در زمان قطعی برق می‌باشد.

این دستگاه علاوه بر اینکه طول عمر وسایل شما را افزایش می‌دهد بلکه استفاده از آن در ساعات کم مصرف یا پیک مصرف انرژی، تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که خرید آن یک انتخاب به صرفه و اقتصادی به حساب می‌آید.

محبوب ترین مقالات

خبرنامه ایمیلی

برای با خبر شدن از مطالب جدید ،ف محصولات تخفیفات و …ایمیل خود را ثبت کنید

مقالات مرتبط
شرکت هانیکا برای شما دوستان عزیز چه خدماتی ارائه میدهند
RELATED POSTS
باتری سولار ژل از مهمترین اجزا یک سیستم سولار است. سیستم‌های خورشیدی در طول روزهای آفتابی انرژی لازم را از خورشید دریافت کرده و در...
باتری ضد اشتعال، باتری خود نسوز و باتری ضد انفجار اگرچه در نگاه اول شبیه به نظر می‌رسند اما تفاوت‌های عمده‌ای با هم دارند.
دانستن تفاوت ها و وجه مشترک استابلایزر و یو پی اس به شما کمک می کند تا در انتخاب و خرید هر چه بهتر تجهیزات...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا