email address

info@hkftradeco.ir

Support 24 hours

44001200(021)

انواع باتری شارژی و نکات مهم قبل از خرید

باتری شارژی

باتری شارژی امروزه از مهمترین تجهیزات در تمام تأسیسات برقی به شمار می‌رود! از سیستم‌های برق اضطراری گرفته تا خودرو‌ها و تجهیزات تفریحی مانند اسکوتر‌های برقی همه و همه از باتری‌های شارژی قدرتمند استفاده می‌کنند تا بتوانند بدون احتیاج به سیم‌های مزاحم انرژی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

به واسطه همین کاربرد فراوان و مورد نیاز بودن انواع باطری‌ شارژی، در سرتاسر جهان شرکت‌های زیادی اقدام به تحقیق در این باره و ساخت مدل‌های متنوع این محصول می‌کنند و این موضوع باعث پیشرفت روز افزون در انواع تکنولوژی‌های این محصولات شده است و همچنین تنوع بسیار زیادی را در رابطه با آن به وجود آورد بنابراین برای اینکه بتوانید این محصول را به خوبی بشناسید و باتری مورد نظر خود را تهیه کنید حتماً باید مختصر مطالعه‌ای در این رابطه داشته باشید.

بنابراین تا انتهای این مقاله از مجموعه مهندسی و بازرگانی هانیکا با ما همراه باشید تا در رابطه با جزئیات و جوانب انواع باتری شارژی سیم در سی دی با شما عزیزان سخن بگوییم.

انواع باتری شارژی

برای اولین بار در جهان باتری توسط آلساندرو ولتا ساخته شد. باتری‌های ابتدایی تنها تولید‌کننده انرژی از طریق فعل و انفعالات شیمیایی بودند که پس از اتمام انرژی موجود در آن‌ها دیگر کاربردی نداشته و باید آن‌ها را دور میانداختیم اما با گذشت زمان نیاز شدیدی به تجدید ‌پذیری باتری‌ها حس شده و همین موضوع جرقه ساخت باتری شارژی بود. این باتری‌ها تولید‌کننده انرژی نیستند بلکه ذخیره‌کننده آن می‌باشند.

باتری‌های شارژی در درجه اول به صرفه هستند. شاید در ابتدای خرید قدری گرانتر از باتری‌های عادی باشند اما در طول مدت زمانی طولانی شما را از خرید باتری مجدد بی‌نیاز می‌کند. مزیت دیگر باتری‌های شارژی آسیب‌رسانی کمتر توسط آن‌ها به طبیعت می‌باشد چرا که می‌توان آن‌ها را تا چندین مرتبه استفاده کرد. موضوع دیگر این است که باتری‌های شارژی سهولت در استفاده را برای ما به ارمغان می‌آورد و لازم نیست که دائما باتری دستگاه‌ها را تعویض کرد.

  نکات کلیدی در نگهداری باتری یو پی اس

انواع باطری شارژی عبارت است از:

• لیتیوم پلیمر

• لیتیوم بونی

• سرب اسیدی

• نیکل کادمیوم

• نیکل متال هیدرید

دسته‌بندی‌های مختلفی را می‌توان برای انواع باتری شارژی در نظر گرفت و موارد ذکر شده تنها دسته‌بندی باتری‌ها از نظر جنس و مواد تشکیل دهنده می‌باشد. در ادامه بیشتر در رابطه با مسائل فنی و همینطور دسته‌بندی‌ها دیگر صحبت خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که نمی‌توان به صورت مطلق یک باتری را بهتر یا بدتر از دیگری در نظر گرفته‌ بلکه بسته به مواد تشکیل دهنده و تکنولوژی ساخت و همینطور کیفیت هر کدام از باتری‌های ذکر شده دارای مزایا و معایبی می‌باشد.

کاربرد باتری سیلد اسید

تا به اینجا بار‌ها به این موضوع اشاره شد که باتری شارژی کاربرد‌های بسیار گسترده‌ای دارد اما اکنون قصد داریم تا قدری وارد جزئیات این موضوع و کاربرد‌های انواع باتری‌های شارژی بشویم تا این محصول به صورت کامل‌تری به خدمت شما عزیزان معرفی شود.

باتری شارژی

در کلی‌ترین حالت ممکن می‌توان گفت که هر کجا احتیاج به انرژی برق وجود داشته باشد بسته به نوع مصرف‌کننده می‌توان تا مدت زمانی از این باتری‌ها استفاده کرد.
ولتاژ تمام مدل‌های باتری شارژی به صورت ثابت و در ولتاژ ۱۲ ولت بوده و در صورتی که احتیاج به میزان آستانه ولتاژ بالاتری باشد می‌توان با استفاده از توپولوژی‌های مربوط به اتصال چند باتری به یکدیگر به این هدف رسید اما آمپر‌های مختلفی برای این باتری وجود دارد که بسته به نیاز و همینطور مصرف‌کننده‌ای که قصد تغذیه کردن آن را از طریق این باتری‌ها داریم می‌توان آمپر‌ها را انتخاب نمود. جهت خرید باتری ups می توانید از لینک فروشگاه ما دیدن فرمایید.

  راهنمای انتخاب نوع و تکنولوژی دوربین بر اساس فضای نصب

آمپر باتری های شارژی عبارت اند از :

• باتری شارژی ۴.۵ آمپر

• باتری شارژی ۷ آمپر

• باتری شارژی ۹ آمپر

• باتری شارژی ۱۲ آمپر

• باتری شارژی ۱۸ آمپر

با توجه به آمپر‌های ذکر شده می‌توان یک یا چند باتری را برای تغذیه کردن مصرف‌کننده‌های مختلف در نظر گرفت. با وجود اینکه موارد کاربرد باتری شارژی به شدت گسترده می‌باشد اما به صورت کلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• اسکوتر برقی

• ماشین‌های صنعتی

• ماشین‌های اتاق‌دار

• ماشین و موتور برقی

• نیروگاه‌های خورشیدی

• تثبیت کننده و تنظیم کننده‌های برق

تمامی موارد گفته شده به همراه بسیاری مورد دیگر همگی از کاربرد‌های مهم باتری شارژی می‌باشند اما یکی از مهم‌ترین کاربرد‌ها استفاده در سیستم‌های برق اضطراری و پشتیبانی می‌باشد. این باتری‌ها می‌توانند در هنگام قطعی برق انرژی ذخیره شده درون خود را به عنوان انرژی پشتیبان تا زمان وصل شدن مجدد برق به مصرف‌کننده‌ها ارائه دهند.

سیستم‌های پشتیبانی برای موارد مختلفی از جمله آسانسور‌ها، دوربین مداربسته، کامپیوتر‌های مهم، سیستم اعلام حریق و موارد دیگر اینچنینی که روشن بودن و فعالیت مداوم آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است لحاظ می‌شوند و به همین جهت باتری‌های شارژی با نام‌های دیگری نیز نظیر باتری شارژی دوربین مداربسته، باتری شارژی آسانسور، باتری شارژی یو پی اس و همینطور باتری سانترال تلفن نیز گفته می‌شود.

تفاوت باتری شارژی و باتری یو پی اس

این دو باتری از نظر ساختار و مواد تشکیل دهنده هر دو سیلد اسیدی و دقیقاً به مانند یکدیگر هستند و نمی‌توان تفاوت چندانی برای آن‌ها قائل شد. همچنین همانطور که پیشتر نیز گفته شد، باتری شارژی سیلد اسید دارای انواع مختلف از نظر آمپر می‌باشد که معمولاً آمپر‌های زیر ۲۸ را باتری شارژی می‌گویند اما واژه باتری یو پی اس را می‌توان برای تمام آمپر‌ها به کار برد.

  آشنایی کامل با دستگاه برق اضطراری خانه+انواع و کاربردهای آن

همچنین باتری‌ها از نظر کاربرد نیز تفاوت خاصی ندارند و هر دو برای اهدافی مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین تکنولوژی ساخت آن‌ها نیز یکسان می‌باشد.

مرکز فروش باتری شارژی

با توجه به مزایا و همینطور کاربرد‌های گفته شده در رابطه با باتری شارژی در صورتی که شما عزیزان نیازمند به تهیه و خرید این محصول در تهران و البرز می‌باشید مجموعه هانی کامیاب فرنیا تجارت با دارا بودن آرشیوی کامل از با کیفیت‌ترین و بهترین باتری‌های شارژی یا یو پی اس در جهان آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

این شرکت تأمین‌کننده انواع تجهیزات مربوط به سیستم‌های یو پی اس همینطور باتری‌های مربوطه با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. همچنین علاوه بر فروش باتری شارژی در تهران و کرج، انواع خدمات مربوط به طراحی و ساخت سیستم‌های پشتیبانی و برق اضطراری و همینطور نصب باتری‌های مربوطه بر روی این سیستم‌ها توسط متخصصین مجرب قابل ارائه است.

ارسال فوری به سرتاسر کشور

در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید می‌توانید به صورت حضوری در تهران یا کرج مراجعه کرده و خرید را انجام دهید و یا از طریق وب سایت و به صورت آنلاین فرآیند خرید را تکمیل کنید تا فروشگاه محصول شما را در کوتاهترین زمان ممکن به هر کجای کشور برایتان ارسال کند.

جمع بندی خرید باتری شارژی

از ساخته شدن اولین باتری تا امروز شاید مدت زمان خیلی زیادی نگذشته باشد اما با توجه به کاربردی بودن آن همواره شاهد تکامل و پیشرفت مدل‌های متنوع انواع باتری مانند باتری شارژی یا همان باتری یو پی اس هستیم.

  استاندارد ها و مراحل طراحی نقشه ساختمان توسط شرکت مهندسین مشاور

این محصولات کاربردی توانایی ارائه انرژی را به شما در هر جایی دارند و می‌تواند کاربرد‌های مختلفی از تغذیه‌رسانی به سیستم‌های برق اضطراری و پشتیبان گرفته تا به عنوان باتری ماشین شارژی و هر وسیله دیگری که نیازمند انرژی برف می‌باشد، برای شما داشته باشد. اگر به هر دلیلی به این محصولات احتیاج دارید تنها کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واحد فروش ۰۹۹۰۰۱۰۰۹۸۷

دفتر فروش ۴۴۰۰۱۲۰۰-۰۲۱

محبوب ترین مقالات

خبرنامه ایمیلی

برای با خبر شدن از مطالب جدید ،ف محصولات تخفیفات و …ایمیل خود را ثبت کنید

مقالات مرتبط
شرکت هانیکا برای شما دوستان عزیز چه خدماتی ارائه میدهند
RELATED POSTS
باتری سولار ژل از مهمترین اجزا یک سیستم سولار است. سیستم‌های خورشیدی در طول روزهای آفتابی انرژی لازم را از خورشید دریافت کرده و در...
باتری ضد اشتعال، باتری خود نسوز و باتری ضد انفجار اگرچه در نگاه اول شبیه به نظر می‌رسند اما تفاوت‌های عمده‌ای با هم دارند.
دانستن تفاوت ها و وجه مشترک استابلایزر و یو پی اس به شما کمک می کند تا در انتخاب و خرید هر چه بهتر تجهیزات...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا