email address

info@hkftradeco.ir

Support 24 hours

44001200(021)

بررسی مزایا و معایب باتری یو پی اس ایرانی و خارجی

بررسی مزایا و معایب باتری یو پی اس داخلی و خارجی

باتری یو پی اس یکی از مهم‌ترین قطعات به کار رفته در دستگاه‌های یو پی اس است که توسط شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی ساخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب و مقایسه باتری یو پی اس ایرانی و خارجی به همراه بهترین برند های هر کدام بپردازیم تا شما بتوانید محصول مناسب با بودجه و نیاز خود را خریداری کنید، با ما همراه باشید.

انواع باتری یو پی اس خارجی

شرکت‌های زیادی در سراسر جهان در زمینه تولید انواع باتری یو پی اس فعالیت دارند که جهت بررسی مزایا و معایب باتری یو پی اس ایرانی و خارجی آنها را مقایسه می‌کنیم. معروف‌ترین انواع باتری یو پی اس خارجی شامل موارد زیر می‌باشند:

باتری یو پی اس لانگ

یکی از انواع باتری که در مقایسه و بررسی مزایا و معایب باتری یو پی اس ایرانی و خارجی مورد توجه قرار می‌گیرد باتری لانگ است. باتری لانگ یکی از بهترین تولیدات شرکت کونگ لانگ در کشور تایوان می‌باشد که به‌عنوان تولیدکننده حرفه‌ای باتری‌های سیلد اسید شناخته می‌شود. این شرکت دارای گواهینامه‌های ISO9001، TL9000، ISO14001، ISO17025 و OHSAS18001 و همچنین گواهی VdS از کشور آلمان می‌باشد که این موضوع سبب محبوبیت آن در بازارهای اروپا نیز شده است.

ازجمله مزیت‌های باتری لانگ می‌توان به طول عمر بالا این محصول اشاره کرد. به‌صورت کلی در صورت قرار گرفتن باتری در شرایط مساعد طول عمر آن بین ۳ تا ۵ سال می‌باشد. همچنین این باتری دارای قابلیت شارژ و دشارژ بالایی نیز می‌باشد.

باتری یو پی اس لانگ

کاربردهای باتری لانگ

  • تجهیزات پزشکی
  • منبع تغذیه یو پی اس
  • روشنایی اضطراری
  • سیستم‌‌های مخابراتی
  • سیستم اطفاء حریق
  • درب اتوماتیک
  • آسانسور

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس لانگ از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس ولتامکس

باطری ولتامکس از تولیدات کشور تایوان می‌باشد که به دلیل برخورداری از تکنولوژی‌های نوین و استانداردهای بین‌المللی حجم فروش بالایی در بازارهای جهانی دارد. ولتامکس از سری باتری‌های سیلد اسید و بدون نیاز به نگهداری می‌باشد که این موضوع سبب افزایش محبوبیت آن شده است.

ازجمله کاربردهای باتری ولتامکس می‌توان به سیستم‌های مخابراتی، دستگاه یو پی اس، تجهیزات نظامی، خطوط راه‌آهن و غیره اشاره کرد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های باتری یو پی اس ولتامکس شامل موارد زیر است:

  • قابلیت شارژ و دشارژ بالا
  • بدون نیاز به نگهداری
  • بدون نشت الکترولیت
  • قابل استفاده در دمای بالا و شرایط دمایی نامساعد
  • طول عمر بالا
  باتری سولار (خورشیدی) در کجا استفاده می شوند؟

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس ولتامکس از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس کملیون

کمپانی کملیون فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ در آلمان آغاز کرد و امروزه ده‌ها شعبه در سراسر جهان دارد و محصولات خود را به بیش از ۱۲۰ کشور و منطقه صادر می‌کند. البته حجم زیادی از باتری‌های کملیون موجود در بازارهای ایرانی از چین وارد می‌شوند. محصولات این شرکت از قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشند که این موضوع بر محبوبیت آنها افزوده است.

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس کملیون از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس هیتاکو

هیتاکو یکی از معروف‌ترین برندهای سازنده باتری یو پی اس است که در سال ۲۰۰۲ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. تولیدات باتری یو پی اس این شرکت از دو نوع سرب اسیدی و نیکل کادمیوم است که با کیفیت مطلوبی به بازار عرضه می‌شوند. از طرفی قیمت مناسب و به‌کارگیری تکنولوژی پیشرفته در ساخت این محصولات سبب شده سهم زیادی از بازار ایران را از آن خود کند.

مزایای باتری هیتاکو

  • قابلیت شارژ و دشارژ بالا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت استاندارد

معایب باتری هیتاکو

  • نیاز به تعمیر و نگهداری و تعویض محلول اسید آن در فاصله مشخص
  • حساسیت نسبت به دما و رطوبت
  • طول عمر کمتر از باتری دیپ سایکل و ژله‌ای

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس هیتاکو از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس سیسکو

یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های سازنده باتری یو پی اس در چین سیسکو است که به دلیل به‌کارگیری تکنولوژی نوین توانسته است جایگاه خوبی را در بازار جهانی خرید و فروش باتری از آن خود کند. بیشترین حجم تولید این برند مربوط به باتری برق اضطراری و دستگاه یو پی اس است. این برند انواع باتری یو پی اس خود را در ولتاژهای ۶ ولت، ۱۲ ولت و غیره و ظرفیت‌های ۱۸ آمپر، ۲۸ آمپر، ۴۸ آمپر و غیره بازار عرضه می‌کند.

  انواع روش های اتصال باتری سیلد اسید یو پی اس به یکدیگر

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس سیسکو از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

انواع باتری یو پی اس ایرانی

حجم بالا تقاضا خرید باتری یو پی اس سبب شده شرکت‌های ایرانی زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت کنند. در این بخش با معرفی لیست بهترین انواع باتری یو پی اس ایرانی به شما کمک می‌کنیم انتخاب بهتری داشته باشید.

باتری یو پی اس یوفو

یوفو یکی از بهترین انواع باتری یو پی اس ساخت کارخانه اشجع باتری است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد طرفداران زیادی در بازار دارد. ساخت باتری یوفو با استفاده از مواد اولیه مرغوب انجام می‌شود که این موضوع سبب بهبود کیفیت و مقاومت آن در برابر ضربه شده است.

ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به جریان دهی، مقاومت درونی و ولتاژ بالا اشاره کرد که سبب افزایش حجم فروش آن شده است. باتری یو پی اس یوفو نوعی باتری سیلد لید اسید است که در دو نوع AGM و GEL تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس یوفو از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس یوفو

باتری یو پی اس زیکو

باتری زیکو از دیگر تولیدات شرکت آکو باتری بوده و از نوع خشک سیلد اسید می‌باشد. ساختار باتری زیکو به‌گونه‌ای است که بتوان از آن جهت مصارف مختلف مانند دستگاه یو پی اس، تجهیزات امنیتی، دیتاسنترها و غیره استفاده کرد.

با توجه به اینکه این محصول از تولیدات ایرانی است دارای گارانتی معتبر کارخانه آکو باتری می‌باشد که یکی از فاکتورهای مهم در خرید باتری یو پی اس زیکو محسوب می‌شود. این شرکت بر اساس نوع باتری و میزان آمپر آن مدت زمان گارانتی را تعیین می‌کند. به‌صورت کلی باتری با آمپر ۴.۵ تا ۲۸ دارای ۱۲ ماه گارانتی و آمپر ۴۲ تا ۱۰۰ آمپر، از ۱۸ ماه گارانتی برخوردار می‌باشند.

  عوامل موثر بر کیفیت تصویر خروجی دوربین مدار بسته

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس زیکو از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس سیلوکس

باتری سیلوکس یکی از بهترین تولیدات کارخانه سپاهان باتری است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته است فروش زیادی بین رقیبان خود داشته باشد. ساخت این محصول با تکنولوژی الکترولیت ژل انجام شده است که این موضوع خطر نشت الکترولیت مانند سری‌های قدیمی را ندارد.

ازجمله ویژگی‌های این باتری می‌توان به سازگاری با محیط زیست، عدم نیاز به مراقبت و نگهداری، دشارژ خود به خودی اندک، طول عمر بالا، ایمنی زیاد در برابر انفجار و غیره اشاره کرد. همچنین انواع این محصول بر اساس نوع باتری بین ۸ تا ۱۵ ماه گارانتی از شرکت سپاهان دارند.

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس سیلوکس از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس سپاهان

باتری یو پی اس سپاهان از نوع سیلد اسید بوده که جهت جلوگیری از هرگونه نشتی کاملاً بسته شده‌اند و به همین دلیل حمل و نقل آن در مسافت‌های طولانی امکان پذیر است. انواع این باتری به دلیل برخورداری از فناوری بازترکیب اکسیژن نیازی به افزودن الکترولیت ندارند و چرخه بازیابی اکسیژن از اتلاف آب در آنها جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های باتری یو پی اس سپاهان شامل موارد زیر است:

  • دشارژ خود به خودی اندک
  • محدوده وسیع دمای قابل استفاده
  • دانسیته انرژی بالا
  • عدم نیاز به مراقبت و نگهداری
  • دارای دریچه تنظیم فشار

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس سپاهان از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس وست استار

یکی از پرفروش‌ترین انواع باتری یو پی اس موجود در بازارهای ایرانی که از تولیدات کمپانی آکو می‌باشد وست استار نام دارد. باتری یو پی اس وست استار از فناوری بازترکیب اکسیژن پیروی کرده و به همین دلیل جزء محصولات بدون نگهداری محسوب می‌شود. عملکرد مطلوب و طول عمر بالا این محصول سبب شده به یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار ایرانی کشور تبدیل شود.

  بررسی ارتباط قیمت و کیفیت دوربین مداربسته به همراه معیار قیمت گذاری

ازجمله کاربردهای باتری وست استار می‌توان به منبع تغذیه، برق اضطراری، تجهیزات نظارتی و غیره اشاره کرد. با توجه به اینکه این محصولات در تجهیزات حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند توجه به گارانتی آنها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. به‌صورت کلی باتری یو پی اس وست استار بر اساس نوع آن دارای ۱۲ تا ۲۴ ماه گارانتی است.

شما می‌توانید برای خرید باتری یو پی اس وست استار از بازرگانی هانیکا به صفحه فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و جزئیات آنها اقدام به خرید نمایید.

باتری یو پی اس ایرانی بخریم یا خارجی؟

اهمیت باتری ups یو پی اس در صنایع مختلف سبب شده شرکت‌های زیادی در زمینه تولید این محصول در سراسر جهان فعالیت داشته باشند. اخیراً به دلیل افزایش نرخ ارز و کاهش حجم واردات میزان خرید و فروش انواع باتری یو پی اس ایرانی بیشتر شده است.

البته در نظر داشته باشید که با خرید محصولات ایرانی می‌توانید از تولیدکنندگان داخل کشور حمایت کرده و محصول را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تهیه کنید. درواقع وجود نمایندگی‌های این برندها در سراسر کشور امکان ارائه خدمات پس از فروش را ساده‌تر کرده است ولی دسترسی به نمایندگی محصولات خارجی دشوارتر است.

باتری یو پی اس ایرانی بخریم یا خارجی

از دیگر عواملی که جهت بررسی مزایا و معایب باتری یو پی اس ایرانی و خارجی به همراه کاربردهای هر کدام موردتوجه قرار می‌گیرد می‌توان به طول عمر، قابلیت شارژ و تخلیه، ارزش بازار، ایمنی و غیره اشاره کرد. در برخی مواقع باتری‌های یو پی اس خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از تکنولوژی‌های به‌روزتری برخوردار می‌باشند که این موضوع بر روی افزایش تقاضا خرید آنها تأثیرگذار است. در مقابل این محصولات به دلیل خرید دلاری قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های ایرانی دارند.

توجه داشته باشید که زمان خرید باتری یو پی اس حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده نمایید. 

شرکت بازرگانی هانیکا یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع باتری یو پی اس ایرانی و خارجی است. شما می‌توانید با کارشناسان فروش این مرکز به‌صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و اقدام به خرید محصولات بدون دخالت واسطه و با قیمت مناسب نمایید.

محبوب ترین مقالات

خبرنامه ایمیلی

برای با خبر شدن از مطالب جدید ،ف محصولات تخفیفات و …ایمیل خود را ثبت کنید

مقالات مرتبط
شرکت هانیکا برای شما دوستان عزیز چه خدماتی ارائه میدهند
RELATED POSTS
باتری سولار ژل از مهمترین اجزا یک سیستم سولار است. سیستم‌های خورشیدی در طول روزهای آفتابی انرژی لازم را از خورشید دریافت کرده و در...
باتری ضد اشتعال، باتری خود نسوز و باتری ضد انفجار اگرچه در نگاه اول شبیه به نظر می‌رسند اما تفاوت‌های عمده‌ای با هم دارند.
دانستن تفاوت ها و وجه مشترک استابلایزر و یو پی اس به شما کمک می کند تا در انتخاب و خرید هر چه بهتر تجهیزات...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا