email address

info@hkftradeco.ir

Support 24 hours

44001200(021)

روان‌سازی حمل‌ و‌ نقل ترکیبی میان ایران و ارمنستان

بررسی ترانزیت و روان‌سازی حمل‌ و‌ نقل ترکیبی میان ایران و ارمنستان

وزیر راه و شهرسازی با توجه به دعوت وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان امشب به این کشور سفر کرد .
بررسی وضعیت ترانزیت و روان‌سازی حمل و نقل ترکیبی از ایران به ارمنستان و برعکس و اتخاذ راهکارهای تسهیل تردد و ترانزیت فی‌مابین دو کشور از طریق تکمیل زیربناها و کاهش عوارض جاده‌ای و رفع موانع، بررسی پروژه‌های زیربنایی ارمنستان به ویژه بزرگراه شمالی ، جنوبی و راه‌آهن و امکان مشارکت در سرمایه‌گذاری و اجرای آن‌ها توسط شرکت‌های توانمند ایرانی ، بررسی شبکه مسیرهای جاده‌ای و ریلی ارمنستان در اتصال به شبکه ریلی ایران از طریق نخجوان و سایر مسیرها ، مشارکت در پروژه‌های زیربنایی ارمنستان و بازسازی راه‌های مواصلاتی و جاده‌ای ، بررسی وضعیت پروازها و توسعه همکاری‌های هوانوردی دو کشور و همچنین تنظیم و امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقل با ارمنستان از جمله مواردی است که در دستور کار سفر وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران به این کشور است .
همچنین قرار است وزیر راه و شهرسازی در جریان این سفر از پروژه‌های زیربنایی حمل و نقل و شهرسازی کشور ارمنستان بازدید داشته باشد .
در این سفر داریوش امانی ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سعید رسولی ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران وزیر راه و شهرسازی را همراهی خواهند کرد .
بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در این سفر قرار است وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با نیکول پاشینیان ، نخست وزیر کشور ارمنستان ، مهر گریگوریان معاون نخست وزیر ، سورن پاپکیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌ها و همچنین واهان کروبیان ، وزیر اقتصاد این کشور دیدار و ملاقات داشته باشد.

  مهم‌ترین ضوابط اجرایی جدید سیاست‌های ارزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

www.facebook.com/hkftradeco

Share:

More Posts

قیمت باتری 100 سولار

آیا باتری خورشیدی ۱۰۰ آمپر بهترین انتخاب برای سیستم خورشیدی است؟چرا؟

باتری سولار ژل از مهمترین اجزا یک سیستم سولار است. سیستم‌های خورشیدی در طول روزهای آفتابی انرژی لازم را از خورشید دریافت کرده و در باتری‌های سولار ذخیره می‌کنند و در طول شب به دلیل داشتن قابلیت دیپ سایکل به طور کامل تخلیه می‌شوند. استفاده از باتری ۱۰۰ آمپر به دلیل حجم بیشتری که دارد برای سیستم‌های حساسی مانند سولار بهترین انتخاب است.

تفاوت استابلایزر و یو پی اس

تفاوت استابلایزر و یو پی اس

دانستن تفاوت ها و وجه مشترک استابلایزر و یو پی اس به شما کمک می کند تا در انتخاب و خرید هر چه بهتر تجهیزات خود بهتر تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید.

یو پی اس شبه سینوسی

معرفی جامع یو پی اس شبه سینوسی

یو پی اس شبه سینوسی یا همان یو پی اس آفلاین را می‌توان یکی از رایج‌ترین انواع یو پی اس، حداقل در بازار ایران در نظر گرفت؛ البته که احتمالا شما این دستگاه را با نام یو پی اس آفلاین می‌شناسید.

Send Us A Message

پیمایش به بالا